torsdag 6 november 2008

Vad & Varför?

Jaaa...egentligen tänkte jag samla allt som är bra och/eller intressant här. Jag ser det lite som en plats jag har för att inte glömma alla brillianta saker som jag då och då stöter på. Skulle jag gissa så tror jag det kan bli en del recept på både bak & mat, inredningsdetaljer, saker om, från & i stan och allt annat som kan kopplas till kvalité i livet, välkommen!

Inga kommentarer: