lördag 8 november 2008
Äppelfabriken
I brist på annat en dag med spöklik dimma och dagg i gräset så blev det en biltur, som av slump gick mot Ekerö. På väg dit så blev vi lockade av skyltar mot något så spännande som "Äppelfabriken". Det visade sig vara en pärla mitt i landsbygden! Massor med härliga kvalitetsproduktet som småskaligt lokalproducerats. Passade även på att ta en kaffe med en hemlagad äppelpaj i det otroligt mysiga orangeriet som så här års pryddes med stora vindruvsklasar längs med ena kortsidan. Överraskande trevlig upplevelse!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar